Vietnam Birthday Trip-Day 6 : Hanoi

24 jan 2011

Last day of the trip 🙁

Woke up god damn early for a breakfast

Gotcha!

packed and ready to leave

Pay and checked out the hotel

The receipt. 22 USD per night.

Got into our taxi and off we went to the airport at 6.20am!

The line was like soooo lonnnngggggg

got our bags checked in

and I am feeling so sad when the moment I walked into the boarding gate.

My boarding pass

was kinda boring and started to took pictures on those immigration chops for the countries that I’ve been visited.

Macau & China

Vietnam

Thailand

Indonesia

Hong Kong

Australia

Bye bye Hanoi. 🙁

had our brunch on the plane.

I ordered Smoke Bbq Chicken

His Awesome pawsome set.

The uncle chin chicken rice.

What’s inside fortune cookies said :

Had a little sky admiring after brunch. Hmmmm I really love flying.

Here I am again LCCT.

Waited for our luggage at the belt.

Boarded the plane.

Home sweet home.

Tags: , , , ,

Comments ( 0 )

Winter Trip – Melbourne Day 9

2nd last day of the trip which means SHOPPING DAYyyyyyyyyyyyyyyy!

1st stop – Queen Victoria Market.

Rows after rows of clothes, shoes, boots, coats, souvenirs……

To save our precious time we split into 2 groups : Girl’s team and guy’s team.

The guys came upon this little stall selling Spanish Doughnuts

Kinda special.

went to the market to shop for some meats for tonight’s dinner

We bought our brunch there, and Chris’s happen to spotted this stall

so many sauces to choose

sausages

bratwurst

cafe ren for a cup of coffee in the cold

Found ourself a table outside the market.

the guys

girls

Breakfast in the cold, my 1st time. And it’s kinda cool.

On the way to DFO, we passed by Etihad stadium.

Docklands.

I like the way how they separate the pedestrian and cyclist lane.

shipyard.

Yay!!! South Wharf’s Direct Factory Outlet.

a lot of branded store such as Adidas

Nike

Converse

Brooks

Lorna Jan

Cotton On which happen to be Australia’s brand and I felt like heaven where I can see those big banner showing 50%, 70% OFF. I even got myself a $2 top here, $5 shoes here as well. I love it so much.

How I wish I am now earning Aussie Dollar, then I’ll be shop until I drop.

FCUK

Burberry. One day when I am rich Imma gonna buy myself a super cool trench coat like Emma Watson wore for the advertisement from Burberry.

Gambler favorite spot.

Burger Edge

choose your bread

the menu

The awesome Okker

Start packing before the rest came back.

Chris’s bought this awesome stuffs from QVM. A tiny portable hand held luggage.

Start preparing the dinner.

There will be alot of them having last dinner together with us so we had to cooked 2 rounds of rice in order that everyone can have it.

bak kut teh in the cold.

CAN U IMAGINE THAT???  The cook of the night ADRIAN LIM. 🙂

It actually taste good, no joke.

Stopped by at 7 eleven.

bought ice-cream

to experience the feel of having ice-cream under the temperature of 5 degree. AWESOMELY cold like hellllll.

time for Kittens, strip club on the last night.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments ( 0 )

15th July 2010

Always woke up and breakfast are well prepared on the table.

took a tram

To National Gallery of Victoria. Now I kinda miss the weather there. European Masters: Städel Museum, 19th–20th Century brings together a remarkable collection of masterpieces from the Städel Museum in Frankfurt, one of the finest collections in Europe.

the entrance.

the interior

the art of the ceiling

A small house

We brought out our double ticket bought on day 6 during our visit to ACMI

To St. Kilda

to hunt for food.

and we came upon Lilydale

they offered free range charcoal chicken

have ourself a seat

and start ordering

the set menu.

a ray of chicken for you to choose

travel tips : take as much vege and fruits while travel.

Leslie’s set

Chris’s half chicken, risotto salad and fries. And where’s mine??

walk towards the beach and saw this Street cafe. according to Chris this is a highly rated cafe by Australians.

spotted a colourful birdie

Weirdo tree

the Royal Melbourne Yacht Squadron.

Reached St. Kilda Pier

a long long long long long long looooooooong

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments ( 0 )
 Page 1 of 7  1  2  3  4  5 » ...  Last »